Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/1272
Назва: COVID-19 ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ НОВИХ ПІДХОДІВ ЩОДО ОПРАЦЮВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ
Автори: Чеботарьов, Є.В.
Теми: COVID-19
ФОРМУВАННЯ НОВИХ ПІДХОДІВ
ОПРАЦЮВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ
МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА
Дата публікації: 18-May-2020
Видавництво: ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УПРАВЛІННЯ
Бібліографічний опис: Чеботарьов Є.В. COVID-19 ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ НОВИХ ПІДХОДІВ ЩОДО ОПРАЦЮВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ. Маркетингові аспекти управління соціально-економічними системами: сучасний вимір та перспективи: матеріали Всеукраїнської наукової інтернет-конференції / Хороших В.В. (укладач) / Донецький державний університет управління. Маріуполь, 2020.
Короткий огляд (реферат): У контексті виникнення й розповсюдження COVID-19 на ринку як системі взаємовідносин виробників, постачальників, продівців і споживачів вже у сучасних умовах виникла низка принципово нових, і не тільки для вітчизняних реалій, явищ, котрі потребують необхідної реакції з боку, перш за все, бізнес-спільноти. Така своєрідна «реакція» підприємств-виробників та/або підприємств-постачальників - є ніщо інше як маркетингова політика (маркетингова діяльність) підприємств. Тому, з урахуванням надбань зарубіжного і вітчизняного маркетингу: насамперед, праць P. Kotier [1], D. Scott [2], О. Біловодської [3] постає комплексна проблема опрацювання підходів щодо обґрунтування та реалізації маркетингової політики підприємств в умовах, які рано чи запізно сформуються за результатами пандемії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/1272
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська наукова інтернет-конференція «Маркетингові аспекти управління соціально-економічними системами: сучасний вимір та перспективи»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
конф.18.05.2020с.11-13.pdf96.86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.