Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/1280
Назва: PROBLEMATIC ISSUES IN THE MARKETING ACTIVITIES OF THE ENTERPRISE
Автори: Chornomord, Ye. Ye.
Теми: PROBLEMATIC ISSUES
MARKETING ACTIVITIES
Дата публікації: 18-May-2020
Видавництво: ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УПРАВЛІННЯ
Бібліографічний опис: Chornomord Ye. Ye. PROBLEMATIC ISSUES IN THE MARKETING ACTIVITIES OF THE ENTERPRISE. Маркетингові аспекти управління соціально-економічними системами: сучасний вимір та перспективи: матеріали Всеукраїнської наукової інтернет-конференції / Хороших В.В. (укладач) / Донецький державний університет управління. Маріуполь, 2020.
Короткий огляд (реферат): Marketing as a theoretical concept emerged in the USA in the early twentieth century. The largest US corporations started to actively use the principles of marketing in the mid 60-ies. At that time, marketing was understood human activity to meet the demand for tangible and intangible value through mutually beneficial exchange of goods and services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/1280
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська наукова інтернет-конференція «Маркетингові аспекти управління соціально-економічними системами: сучасний вимір та перспективи»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
конф.18.05.2020с.17-19.pdf91.63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.