Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/1357
Назва: AGILE MARKETING METHODOLOGY PROGRAM
Автори: Вербицька, А.В.
Теми: AGILE MARKETING
METHODOLOGY PROGRAM
Дата публікації: 18-May-2020
Видавництво: ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УПРАВЛІННЯ
Бібліографічний опис: Вербицька А.В. AGILE MARKETING METHODOLOGY PROGRAM. Маркетингові аспекти управління соціально-економічними системами: сучасний вимір та перспективи: матеріали Всеукраїнської наукової інтернет-конференції / Хороших В.В. (укладач) / Донецький державний університет управління. Маріуполь, 2020.
Короткий огляд (реферат): Agile marketing is a new approach and methodology which tries to enable resources to be used in the most efficient way and focus on prioritizing the important ones. In general, agile marketing can be differentiated from the classical approach; from its emphasis on responding to change instead of implementation of a plan, rapid repetition instead of large and long-term campaigns, testing and data instead of ideas and contracts, individuals and interaction instead of targeted marketing, and cooperation instead of large departments.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/1357
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська наукова інтернет-конференція «Маркетингові аспекти управління соціально-економічними системами: сучасний вимір та перспективи»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
конф.18.05.2020с.72-73.pdf75.74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.