Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/1357
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВербицька, А.В.-
dc.date.accessioned2021-03-01T15:55:58Z-
dc.date.available2021-03-01T15:55:58Z-
dc.date.issued2020-05-18-
dc.identifier.citationВербицька А.В. AGILE MARKETING METHODOLOGY PROGRAM. Маркетингові аспекти управління соціально-економічними системами: сучасний вимір та перспективи: матеріали Всеукраїнської наукової інтернет-конференції / Хороших В.В. (укладач) / Донецький державний університет управління. Маріуполь, 2020.en_US
dc.identifier.otherУДК 658.8-
dc.identifier.urihttp://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/1357-
dc.description.abstractAgile marketing is a new approach and methodology which tries to enable resources to be used in the most efficient way and focus on prioritizing the important ones. In general, agile marketing can be differentiated from the classical approach; from its emphasis on responding to change instead of implementation of a plan, rapid repetition instead of large and long-term campaigns, testing and data instead of ideas and contracts, individuals and interaction instead of targeted marketing, and cooperation instead of large departments.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УПРАВЛІННЯen_US
dc.subjectAGILE MARKETINGen_US
dc.subjectMETHODOLOGY PROGRAMen_US
dc.titleAGILE MARKETING METHODOLOGY PROGRAMen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська наукова інтернет-конференція «Маркетингові аспекти управління соціально-економічними системами: сучасний вимір та перспективи»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
конф.18.05.2020с.72-73.pdf75.74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.