Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/2108
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKORNEVA, YU. I.-
dc.contributor.authorVOVK, S.M.-
dc.date.accessioned2021-03-10T23:17:07Z-
dc.date.available2021-03-10T23:17:07Z-
dc.date.issued2020-11-25-
dc.identifier.citationKorneva YU. I., VOVK S.M. Adult education as an innovative learning center different categories of the adult population. Роль менеджменту освіти у вирішенні задач соціально-економічного розвитку регіонів: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Маріуполь, 25 листопада 2020 р.). - Маріуполь, 2020. - Ч.1en_US
dc.identifier.otherУДК 378:005.2-
dc.identifier.otherББК 78.34к/74.48-
dc.identifier.otherА 1416-
dc.identifier.urihttp://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/2108-
dc.description.abstractAdults who study have different levels of Education, different needs and interests. This resource it is the basis for building an individual educational strategy, the result of which should be internal innovation that contributes to the achievement of personal and professional goals of an adult. Non-formal education is an important part of continuing education to adapt to an environment that constantly changing. The need for non-formal adult education has a deep social significance conditionality is an important factor in the development of the individual at all stages of his life and life professional path. The Memorandum of continuing education of the European Union emphasizes that non-formal education is an equal component of the educational process throughout life [3]. Therefore, non-formal education in the context of social changes performs a set of functions that ensure integrity new type of activity: adaptation - understanding and acceptance of new living conditions; information - ability to find, choose, use the necessary information, improve literacy; developing - allows you to master new ways of activity [1].en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УПРАВЛІННЯen_US
dc.subjectADULT EDUCATIONen_US
dc.subjectLEARNING CENTERen_US
dc.titleADULT EDUCATION AS AN INNOVATIVE LEARNING CENTER DIFFERENT CATEGORIES OF THE ADULT POPULATIONen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична конференція «Роль менеджменту освіти у вирішенні задач соціально-економічного розвитку регіонів»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конф.25.11.2020с.72-74.pdf58.64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.