Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/2516
Назва: ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ
Автори: Гуренко, А.В.
Протасова, О.В.
Теми: інтернет-маркетинг
перспективні напрями
Дата публікації: 21-Feb-2017
Видавництво: Донецький державний університет управління
Бібліографічний опис: Гуренко А.В., Протасова О.В. ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ. Економіко-культурологічне позиціонування України в світовому глобалізованому просторі : матеріали IІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Кошице, 21-23 лютого 2017 р.). – Кошице, 2017.
Короткий огляд (реферат): Сучасний маркетинг отримав центральне місце в системі управління. Виконуючи провідну роль у ринкових процесах маркетинг сприяє забезпеченню попиту та пропозиції. Особливе значення в умовах інформаційної економіки належить інтернет-маркетингу, що одночасно спрощує проведення досліджень, вивчення ринкового середовища та сприяє прискоренню просування товарів та послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/2516
Розташовується у зібраннях:Міжнародна науково-практична конференція «Економіко-культурологічне позиціонування України в світовому глобалізованому просторі»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конференція. 21-23.02.2017-130-132.pdf243.5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.