Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/2520
Назва: РОЗВИТОК ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ
Автори: Лисий, О.П.
Косяк, А.В.
Теми: інтернет-маркетинг
економіка
Дата публікації: 21-Feb-2017
Видавництво: Донецький державний університет управління
Бібліографічний опис: Лисий О.П., Косяк А.В. РОЗВИТОК ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ. Економіко-культурологічне позиціонування України в світовому глобалізованому просторі : матеріали IІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Кошице, 21-23 лютого 2017 р.). – Кошице, 2017.
Короткий огляд (реферат): У сучасній економіці головним завданням системи управління є балансування потреб усіх учасників ринку з позиції загальних, економічних і соціальних інтересів. Тому очевидною метою сучасної системи маркетингу є зменшення економічної напруги між споживачем і виробником. Зміна глобальної інформаційної системи вплинула на розвиток Інтернету в Україні, що суттєво змінило підходи маркетингу. Активний розвиток інтернет-послуг одночасно змінив економічні закони та поступово зменшив напругу у системі розподілу. Отже, вирівнювання ринкових можливостей стало можливим через виконання мережі Інтернет. Відмінними рисами Інтернет- маркетингу є інтерактивні маркетингові дослідження, що включають вивчення ринків, споживачів і конкурентів, настрій покупців без витрат додаткового часу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/2520
Розташовується у зібраннях:Міжнародна науково-практична конференція «Економіко-культурологічне позиціонування України в світовому глобалізованому просторі»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конференція. 21-23.02.2017-144-145.pdf240.53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.