Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/2523
Назва: ЕКОЛОГІЧНИЙ МОНІТОРІНГ ЯК ВАЖЛИВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Серкутан, Т.В.
Теми: екологічний моніторинг
екологічний маркетинг
Дата публікації: 21-Feb-2017
Видавництво: Донецький державний університет управління
Бібліографічний опис: Серкутан Т.В. ЕКОЛОГІЧНИЙ МОНІТОРІНГ ЯК ВАЖЛИВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА. Економіко-культурологічне позиціонування України в світовому глобалізованому просторі : матеріали IІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Кошице, 21-23 лютого 2017 р.). – Кошице, 2017.
Короткий огляд (реферат): В даний час діяльність будь-якої компанії або підприємстві може вважатися високопрофесійною і буде успішною, якщо вона враховує аспекти екологічного маркетингу. Незважаючи на те, що екологічний маркетинг - відносно новий напрямок як в теорії, так і в практиці маркетингу, розробка та реалізація екологічних проектів в різних сферах діяльності багатьох компаній стало основним трендом останніх років, і будь-який маркетолог повинен мати базовий набір знань про екологічний маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/2523
Розташовується у зібраннях:Міжнародна науково-практична конференція «Економіко-культурологічне позиціонування України в світовому глобалізованому просторі»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конференція. 21-23.02.2017-155-159.pdf253.99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.