Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/2740
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTolpezhnikova, ‪Tatiana-
dc.date.accessioned2021-03-17T15:19:18Z-
dc.date.available2021-03-17T15:19:18Z-
dc.date.issued2017-10-03-
dc.identifier.citationTOLPEZHNIKOVA T.G. Improvement of marketing according to the foreign economic activity. Стратегічний потенціал державного та територіального розвитку : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м.Маріуполь, 3-4 жовтня 2017 р. – Маріуполь; Кривий Ріг : Вид. Р. А. Козлов, 2017.en_US
dc.identifier.otherУДК 338(082) ББК 35.05я4 С83-
dc.identifier.urihttp://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/2740-
dc.description.abstractModern conditions of functioning of the Ukrainian economy are characterized by processes of globalization and internationalization. Best practices are achieved by business entities that make the best use of existing potential in such conditions. Based on external markets, enterprises should use all available resources to ensure maximum competitiveness in harsh conditions. Marketing is one of the fundamental components of success on the external market. Marketing in foreign economic activity is a complex of well-informed and purposeful tools of international management of the enterprise. Therefore, marketing of foreign economic activity should be aimed at substantiating the key positions of management of the business entity in the world market. Modern enterprises should have balanced organizational structures, in which it is possible to provide a qualified assessment of management of marketing activities. In today's market conditions, the effectiveness of management of marketing activities is an integral factor in the stable and qualitative work of the company, both on the domestic and foreign markets, which contributes to the growth of profits.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherДонецький державний університет управлінняen_US
dc.subjectMARKETING ACCORDINGen_US
dc.subjectIMPROVEMENTen_US
dc.titleIMPROVEMENT OF MARKETING ACCORDING TO THE FOREIGN ECONOMIC ACTIVITYen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Міжнародна науково-практична конференція «Стратегічний потенціал державного та територіального розвитку»
Толпежнікова Тетяна Георгіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конференція. 3-4.10.2017-353-355.pdf674.85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.