Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/3148
Назва: ASSESSMENT OF THE EDUCATIONAL PROCESS EFFICIENCY UNDER THE CONDITIONS OF TRANSITION FROM FACE-TO-FACE FORM INTO DISTANCE
Автори: MOLCHANOVA, V. S.
Теми: distance learning
Дата публікації: 26-Feb-2021
Видавництво: Донецький державний університет управління
Бібліографічний опис: Молчанова В.С. Assessment of the educational process efficiency under the conditions of transition from face-to-face form into distance. Прикладна математика та комп’ютерні науки: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (в авторській редакції), м. Маріуполь, 26 лютого 2021 року. – Маріуполь, 2021.
Короткий огляд (реферат): Nowadays the concept of "distance learning" has firmly entered life of everyone who is connected to the educational process in any way. Wide variety of software solutions allowing to organize this process as comfortably and efficiently as possible are offered on vend. Nevertheless, the results of many independent surveys show that the effectiveness of distance learning is significantly inferior to face-to-face form. The solution of this problem is seen in analising factors, which affect negatively to the quality of the educational process, as well as ways to level them
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/3148
Розташовується у зібраннях:ІІІ Всеукраїнська «Прикладна математика та комп’ютерні науки».

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
75-77.pdf627.18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.