Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/3148
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMOLCHANOVA, V. S.-
dc.date.accessioned2021-03-24T08:54:52Z-
dc.date.available2021-03-24T08:54:52Z-
dc.date.issued2021-02-26-
dc.identifier.citationМолчанова В.С. Assessment of the educational process efficiency under the conditions of transition from face-to-face form into distance. Прикладна математика та комп’ютерні науки: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (в авторській редакції), м. Маріуполь, 26 лютого 2021 року. – Маріуполь, 2021.en_US
dc.identifier.other519.677.004.9-
dc.identifier.urihttp://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/3148-
dc.description.abstractNowadays the concept of "distance learning" has firmly entered life of everyone who is connected to the educational process in any way. Wide variety of software solutions allowing to organize this process as comfortably and efficiently as possible are offered on vend. Nevertheless, the results of many independent surveys show that the effectiveness of distance learning is significantly inferior to face-to-face form. The solution of this problem is seen in analising factors, which affect negatively to the quality of the educational process, as well as ways to level themen_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherДонецький державний університет управлінняen_US
dc.subjectdistance learningen_US
dc.titleASSESSMENT OF THE EDUCATIONAL PROCESS EFFICIENCY UNDER THE CONDITIONS OF TRANSITION FROM FACE-TO-FACE FORM INTO DISTANCEen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:ІІІ Всеукраїнська «Прикладна математика та комп’ютерні науки».

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
75-77.pdf627.18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.