Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/3202
Назва: ADVANTAGES OF USING SOCIAL MEDIA INNOVATIONS IN THE ACTIVITIES Of TOURISM INDUSTRY AND HOSPITALITY
Автори: Познякова, О.
Приймакова, Ю.
Теми: ADVANTAGES
SOCIAL MEDIA
Дата публікації: 12-Apr-2019
Видавництво: Донецький державний університет управління
Бібліографічний опис: Познякова Оксана, Приймакова Юлія Advantages of using social media innovations in the activities of tourism industry and hospitality, Медіаосвіта як інструмент розвитку громадянського суспільства в Україні: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Маріуполь, 29 листопада 2019 р., ДонДУУ). Маріуполь: ДонДУУ, 2019. 181 с.
Короткий огляд (реферат): This world is constantly changing. The globalization process is no exception. At the moment, there is an unprecedented increase in the number of people who communicate. The complication of forms of communication is an ongoing process, and not only among the population who speaks the same language, but also between speakers of different languages. This happens same in the borders of one country and same process with worldwide. In the hospitality industry of tourism, innovative Social Media technologies are becoming an important communication tool at the micro-, meso- and macro- levels. The Influence this industry on business, the economy and society – creates favorable conditions for the development of human capital and reserves, and good social conditions for creative activities for the implementation of products and processing of innovations
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/3202
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична конференція «Медіаосвіта як інструмент розвитку громадянського суспільства в Україні»



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.