Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/3758
Назва: Шляхи удосконалення маркетингових стратегій проникнення підприємства на міжнародні ринки
Інші назви: THE WAYS TO IMPROVE ENTERPRISE MARKETING STRATEGIES TO INTERNATIONAL MARKETS
Автори: Толпежнікова, Тетяна
Tolpezhnikova, Tetyana
Malich, Ludmila
Balashov, Maksim
Taratorin, Oleksandr
Маліч, Людмила
Балашов, Максим
Теми: зовнішньоекономічна діяльність
зовнішня торгівля
маркетингова стратегія
система управління
foreign economic activity
foreign trade
marketing strategy
management system
Дата публікації: Apr-2020
Видавництво: ТОВ "ДКС-центр"
Серія/номер: Ефективна економіка;
Короткий огляд (реферат): В статі розглянуто шляхи підвищення ефективності маркетингових стратегій проникнення на зовнішні ринки промисловими підприємствами, зокрема металургійної галузі в нових умовах господарювання. Проаналізовано поточні можливості внутрішнього ринку металопродукції України та загрози для нього з боку країн металоекспортерів, такі як: введення екологічних вимог щодо виробництва, демпінгові ціни з боку КНР та інше. Визначено суть та значення маркетингової стратегії проникнення підприємства на зовнішні ринки. Проаналізовано процес формування маркетингової стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки. Визначено форми проникнення підприємства на зовнішні ринки. Розглянуто можливість запровадження стратегії партнерства та процес побудови партнерських стосунків підприємства з споживачами. Структуровано основні етапи процесу проведення аналізу привабливості міжнародних товарних ринків. Досліджено джерела інформації для оцінювання показника ринкової доступності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/3758
ISSN: 2307-2105
Розташовується у зібраннях:Толпежнікова Тетяна Георгіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
65.pdf332.31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.