Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/3761
Назва: BASES OF FORMATION OF THE CONCEPT OF INTEGRATED MARKETING
Інші назви: Засади формування концепції інтегрованого маркетингу
Автори: Tolpezhnikova, Tetyana
Balashov, Maksim
Lavrent'iev, Andriy
Толпежнікова, Тетяна
Балашов, Максим
Лаврент'єв, Андрій
Теми: marketing
strategy
integrated marketing
industrial enterprise
proactive management
management system
маркетинг
управління
менеджмент
стратегія
інтегральний маркетинг
проактивне управління
Дата публікації: Jun-2019
Видавництво: Заклад вищої освіти "Міжнародний університет бізнесу і права"
Бібліографічний опис: Толпежнікова Т.Г., Балашов М.І., Лаврентьєв А.А. Засади формування концепції інтегрованого маркетингу. Бізнес-навігатор. 2019. №3-2 (52). С. 7-11
Короткий огляд (реферат): The principles of forming the strategy of the business entity are changing in line with the growth of the requirements of the environment. The author's approaches to the disclosure of the content of industrial marketing were summarize in the article, where it is determined that marketing activities in the management system of an industrial enterprise should be considered as a resource for the development of the aggregate potential of a business entity that provides the function of forecasting, implementing, maintaining and monitoring optimal management decisions. On this basis, the marketing activity of an industrial enterprise is a resource integrated into the system activity of the enterprise, which not only determines the possibility of coordinating activities within the enterprise in accordance with the external environment, but creates the ability of the enterprise to form an environment based on integrated marketing.
Опис: Засади формування стратегії діяльності господарюючого суб’єкту змінюються відповідно до зростання вимог оточуючого середовища. У статті узагальненні авторські підходи щодо розкриття змісту промислового маркетингу, де визначається, що маркетингова діяльність в системі управління промисловим підприємством слід розглядати як ресурс розвитку сукупного потенціалу суб’єкту господарської діяльності, який забезпечує функцію прогнозування, реалізації, забезпечення та контролю оптимальних управлінських рішень. Розробка стратегії промислового маркетингу розпочинається з вивчення промислового покупця (реального або потенційного) і його специфічних потреб в області діяльності промислового підприємства. Саме задоволення потреб споживача стає у центрі концепції інтегрованого маркетингу. Маркетингова діяльність промислового підприємства є інтегрованим у системну діяльність підприємства ресурсом, який не тільки визначає можливість координації діяльності всередині підприємства у відповідності до зовнішнього середовища, а формує здатність підприємства формувати оточення на засадах інтегрованого маркетингу. Концепція ґрунтується на маркетинговій діяльності, яка тісно пов’язана з переходом до нової управлінської парадигми, під якою розуміється система поглядів, що складається у відході від первісного уявлення про те, що успіх підприємства визначається лише раціональними маркетинговими зусиллями виробника. Відмінною ознакою процесу реалізації (виконання) стратегії є те, що він має дуалістичних характер: з одного боку це безпосередня реалізація, а з іншого створення базису для реалізації стратегії та досягнення господарюючим суб’єктом визначених цілей. Основою даної стратегії повинно бути проактивний механізм формування інтегрованого маркетингу – процес розробки та практичної реалізації комплексних заходів спрямованих на досягнення результату при взаємодії партнерів. Нова управлінська стратегія розглядає підприємство як відкриту систему, орієнтовану на зовнішнє середовище. Успішна господарська діяльність підприємства у вирішальній мірі залежить від здатності враховувати можливості клієнта, що виникають у його зовнішньому середовищі, і використовувати їх з максимальним ефектом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/3761
ISSN: 2522-4751
2707-6172
Розташовується у зібраннях:Толпежнікова Тетяна Георгіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf194.54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
2.pdf168.9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
3.pdf269 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.