Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/3815
Назва: Using the potential of social marketing in the process of social and economic integration and adaptation of migrants
Автори: БАЛУЄВА, Ольга Володимирівна
ЧУПРИНА, Олена Оскарівна
Теми: marketing
economic integration
adaptation of migrants
Дата публікації: 2016
Видавництво: Prague: Prague Institute for Qualification Enhancement
Бібліографічний опис: Baluеva О. Using the potential of social marketing іn the process of social and economic іntegration and adaptation of migrants (paragraph 8.2) / О. Chuprina, О. Baluеva // Мanaging economic growth: marketing, management and innovations: [collective monograph] / Illiashenko, S.M., Strielkowski, W. (eds.). – Prague: Prague Institute for Qualification Enhancement, 2016
Короткий огляд (реферат): Ukraine has an advantageous geopolitical location that offers great potential for its development, creating additional conditions for attracting international migration. The findings suggest that the majority of foreigners in Ukraine come from the Commonwealth of Independent States (CIS). There are many citizens of China, Iran, and Syria among the migrants.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/3815
ISSN: 978-80-906210-0-8
Розташовується у зібраннях:Балуєва Ольга Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
141454372.pdf6.85 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.