Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/687
Назва: HOTEL CHAINS ІN THE GLOBAL TOURISM SPACE
Автори: ATAMANCHUK, Z.
YAVOROVENKO, N.
Теми: tourism
world hotel industry
hotel chains
branding
Дата публікації: 2019
Видавництво: Донецький державний університет управління
Бібліографічний опис: Atamanchuk Z., Yavorovenko N. HOTEL CHAINS IN THE GLOBAL TOURISM SPACE. Збірник наукових праць Донецького державного університету управління «Проблеми та перспективи забезпечення стабільного соціально-економічного розвитку». Серія “Економіка”. Т. ХХ, вип. 314. – Маріуполь, ДонДУУ, 2019.
Серія/номер: “Економіка”. Т. ХХ, вип. 314.;
Короткий огляд (реферат): The article substantiates the role of hotel chains in the modern global hospitality and tourism industry. The characteristic features of their operation are considered. Rankings of the world's leading hotel chains have been completed, including those whose brands are represented on the tourism market of Ukraine
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rp.dsum.edu.ua/handle/123456789/687
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць ДонДУУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Економіка 314 грудень 2019-89-95.pdf730.01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.